04 aprill 2015

Mulgimaa ja Tartumaa

 Lubasin juba ammu Viljandimaa tuttavatele minna pildistama neid ja nende last ... nüüd sai see teoks.
  Käisime Olustveres, kus lisaks inimestele pildistasin ka loomi ja kohalikku ümbrust. ;)
 Ilm oli sel päeval väljas liikumiseks päris hea, ehkki mitte kõige pildistamissõbralikum ... 
 oli veidi külma ja üsna terav keskpäevane valgus ...
 Aga Olustvere mõisa ümbrus oli väga ilus ja seda vaatamata sellele, et oli varakevad ja loodus alles talveuinakus.
 Olin varem sealt vaid mööda sõitnud, kuid mitte kunagi seal ringi jalutanud.
 Selle pildistamise sessiooni käigus sai mulle selgeks, 
 et tahan sinna tagasi minna suvel või siis ka sügisel ...
 Soovitan soojalt läbi astuda, kui sinna kanti satute.
 Olustverest Viljandisse liikudes põikasime sisse ka Suure-Jaani'sse, 
 kus asub Lembitu ausammas. 
 Edasi näidati mulle Viljandi servas asuvat Orava monumenti ...Selline monument paneb jala tahtmatult auto pidurit talluma, kaamera haarama ja autost välja sööstma. Mida ometi need mulgid mõtlesid, kui sellise orava valmis nikerdasid? Seda orava juttu ei ole ma mitte ise välja mõelnud, vaid mu tuttavad andsid isegi viite Sakala artiklile siin. Noh arvake siis sellest, mida tahate, ... aga kuniks orav seal põllul seisab, võite seda kunstiteost ka ise minna kiikama. :)
 Minu plaanisesse mahtus ka mõnetunnine trip Tartusse. Teel tegime peatuse Võrtsjärve külastuskeskuse juures.
 Nagu sageli minu Tartu trippidega juhtub, pööras ilm taas ära halvemuse poole.
 Külm tuul ja suletud külastuskeskus, ei tekitanud soovi pikalt seal viibida.
 Käisime küll ära vaatetornis, kuhu ma varem üles roninud ei olnud ... pigem alati sest vaid mööda sõitnud ... 
 Tartus oli mul üks kindel siht, mida ma tahtsin üle aastate taas üle vaadata - raudteejaam.
Peale 2006. a põlemist oli see raudteejaam aastaid kole paik, kuhu eriti ei tõmmanud ... 
 Peale remonti on jaamahoone aga taas õitsele puhkenud ... võrdleksin seda mingis mõttes Haapsalu raudteejaama hoonega ...
 Mulle see hoone ja tema sisustus meeldib.
 Ilm muutus järjest viletsamaks.
 Käisime ära ka raekoja platsil, kinnitasime keha ning liikusime tagasi mulgimaa poole.
 Tee ääres pildistasin mõned kaadrid järjest tugevnevas lumesajus.
 Tere tulemast kevad!
 Sellelt pildilt leidsin alles kodus arvutis kitsed seal vasemal servas.
Puhkus, sõpradega tsillimine, fotosessioon - nii möödusidki minu kolm päeva puhkusest  Mulgimaal ja Tartumaal.
  Lõpetuseks veel vaid niipalju, et enne minu ärasõitu kodupoole hakkas Tartus ja takkatippu ka Viljandis lund sadama, kuid juba Kosele jõudes oli lumi kadunud kui eilne päev ...  :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar