25 aprill 2015

Leidsin kevade ...

 Minu puhkuse lõpetuseks mõtlesin teha veel ühe ringi looduses ja vaadata, kas kevad on siis ka lõpuks meile jõudnud ... 
 Teel Paluküla Hiiemäele märkasin metsa vahel veepeegeldusi ... otseloomulikult tegin pisikese peatuse, et võsa vahel veidi luusida. ;)
 Paluküla Hiiemäe juures asuv "putka" oli toredasti lukustatud ... olid nii lukk kui võti ... ;) Õnneks suudeti aastad tagasi peatada hiiemäe hävitamine, kui sinna taheti rajada suusamäge. Täna on seal olemas tervise ja suusarajad, ning on võimalik mängida ka disc-golfi.
 Tegin ühe jalutuskäigu seal terviserajal, 
 nautisin ümbruskonna vaateid 
 ja jäädvustasin mõned kevadekuulutajad - sinililled. :)
 Selle koha valisin oma kevadotsingute jaoks tegelikult
 konnade pärast, keda seal Hiiemäe juures asuvas tiigis kunagi hulganisti nägin. 
 Minu vaist ei petnud mind ja konnad olid juba atiivseks muutunud, 
 nii võtsingi aega, et neid tegelasi veidi jälgida ning neilt konna-ujumise tehnikaid õppida. ;)
 Aga uudishimulikud on nad küll. Kui esimese hooga minu sinna saabudes sukeldusid nad vee alla, siis õige pea sai uudishimu neist võitu ja nii nad vaikselt seal ringi ujuma hakkasid, jälgides aegajalt, kas ma ikka veel kohal olen :)
Jäin kevadeotsingutega rahule, ... leidsin kevademärke enda jaoks piisavalt ... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar