23 september 2018

Mukre raba külastus

 Tean, et olen sel aastal fotograafias väheproduktiivne olnud ja kui olen ka pildistanud, ei ole saanud pilte korrastatud ega teile vaatamiseks avaldatud. Viimasel ajal olen sageli fotoaparaadi asemel endaga kaasas kandnud mobiiltelefoni, kuhu ka olulisemad hetked saan jäädvustatud. 
 Võtan end käsile ja proovin end parandada ning järjest võlgnevused likvideerida. 
 Augusti lõpus, puhkuse viimastel nädalatel käisin ühel päeval taaskord Mukre rabas ... kirjutasin õigesti, et käisin päeval ... õhtul ja varahommikul polnud kas mahti või tahtmist. Nii ongi siin mu päevased jäädvustused ... eks valguses ma kaotasin, aga parem pirukas peos, kui tainas katusel ... või kuidas see kõlaski ... :)
 Oli vesirooside õitse aeg. 
 Minu rõõmuks oli raba ka inimtühi ... ikkagi tööpäev ... ;)
 On ikkagi hea, et raba sai omale uue korraliku torni ... loodan kunagi selles tornis taaskord ühe rabaöö veeta. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar