06 juuli 2017

Suveöö Tallinnas

 Ühel õhtul veidi enne südaööd hiilisin välja ... mitte et mul midagi varjata oleks, lihtsalt mul oli vaja pilti suveööst ja ei tahtnud ustega prõmmida, et naabrid saaksid rahulikult edasi magada. ;) Siht oli selge ... olen seda Tammsaare ärikeskust möödasõidul pidevalt vaadanud, eriti uhke ja efektne on see loojangu-eelsete värvidega, aga ka praegune valgus sobis mulle hästi. Tavaliselt jääb see hoone möödasõites kõrgete kuuskede taha, nii parkisin oma auto parklasse ja parklast ma selle kaadri ka jäädvustasin.
 Veel käisin Tammsaare teed ületava jalakäijate sillal ... teadsin ju et sealt on hea pika säriga triipe vedada ... :)
Ega ma sel korral kaua ei kolistanudki ... pildid käes ja koju minek .. järgmine hommik oli vaja ju veel tööle jõuda. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar