05 juuli 2017

Metsade kaunitar - Kaunis kuldking

 Ühel hommikul FB vaadates avastasin, et kuldkingad õitsevad ... Helen pani mulle oma piltidega idee pähe  .. .ja enne ei saanud rahu, kui juba metsa poole liikusin. 
 Kuna üks mulle teadaolev kuldkingade kasvamise paik asub Märjamaa külje all, siis põikasin sisse ka Eesti jämedama pärnapuu - Sipa pärna juurde, mida ordukad teavad ühest meie varasemast ühisest fototripist. Keda huvitab, see saab lingist ise selle pärna kohta rohkem uurida.
 Pärna juurest liikusin edasi metsa poole, kus üks kuldkingade kasvukoht on, kasutades Anne poolt antud viiteid ... ise käisin ma seal ju viimati aastaid tagasi .. ja kuna tookord oli koos ühine minek, siis ega väga seda teed ei jälginudki ju ... 
 Ekslesin seal metsa vahel tükk aega ja olin peaaegu valmis juba käega lööma,
 kui märkasin vihjet, mis taas lootust andis paiga leidmiseks.
 Natuke otsimist ja jõudsingi täpselt õigesse kohta.
 Osa õisi oli küll veel pooleldi pungas aga mina sain oma kaadrid kätte 
ja patsutasin end tunnustavalt õlale. On ikka kaunitarid küll  ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar