11 juuni 2017

Vanalinnas

 Märtsi lõpus käisime Emrega vanalinnas pildistamas.
 Olid esimesed soojemad kevadilmad ja Emrel oli soov endast fotode saamiseks
 ja mis ongi linnas parim paik selliste piltide saamiseks kui mitte vanalinn.
 Tore oli ka see, et olin üle mitme kuu taas vanalinnas liikumas ... nägin ka ise, millised on olnud muutused vahepeal.
 Varem, olles tulnud maalt linna elama, ei saanud ma kunagi sellest aru, mis tähendab linnainimesele väljend, et ma täna linna ei lähe.
 Nüüd ma tean, et selle all mõeldi kesk- ja vanalinna... et siis liiguti töölt otse koju. :)
Ilm polnud kõige säravam aga ega me siin ei saagi seda ilma väga valida ... peame leppima sellega mis on.
 Ma ei tea, kas Emre lõpuks sai endast soovitud pildid või mitte, ... ta on üsna kriitiline endast tehtud piltide suhtes, ;) ... .minu silmis aga said pildid päris korralikud ja mina jäin nendega rahule ...alati saab paremini. :)
 Ühtlasi sain endale need mõned kaadrid meie Tallinna vanalinnast.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar