14 september 2015

Öösel Sõbessoo rabas

 See tuli ootamatult, kui Anne uuris, kas tuleb retk Sõbessoo rappa Jalase järve äärde reede õhtul. Möödarääkimise tulmusena arvasin millegipärast, et läheme sinna laupäeva öösel. Sellegipoolest ma kaua ei kõhelnud ja rääkisin Ringagi nõusse kampa tulema .. .lubati ju virmalisi ;) Nii kohtusimegi kõik  Märjamaa tanklas, kus ühte autosse ümber kolisime ning läbi udu raba poole liikusime.
 Loojangu nautimiseks jäime küll hiljaks, kuid loojangu riismeid ei olnud vähem ilusad ... :)
 Kord varem sel kuul küsis Ain minult, et miks ma ei ole linnuteed pildistanud. Mul ei olnudki konkreetset vastust ... lubasin asja parandada ... :) ... see ei ole nüüd mingi suurepärane näidis, aga see on ka alles minu esimene :) 
 Virmalisi oodates lõbustasime end valgusmaalingutega. 
 Vahepeal pildistasime puid, siis jällegi pildistati mind puude taustal ... nii see aeg läks.
 Vahepeal nägime ka langevaid tähti, aga see siin pildil peaks vist olema iriidiumi sähvatus ... või vähemasti ma arvan sedasi ...
 Udu tihenes ja kippus tekkinud nõrka rohekat kaart varjutama ... siis mõtleski Anne välja uue valguse mängu ... tekitasime taevasse valguslaigu :)
Ühtäkki olid nad olemas, ... virmaliste sambad ...
 ootamatult paksu udu tõttu küll veidi hägused ...
aga siiski olemas ...
Tänud Annele ja Ringale selle mõnusa seltskonna eest seal öises rabas :)

2 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Oli tore, ... hommikused päikesetõusud on muidugi toredamad aga hetked sõpradega öises rabas olla on sinnaminekut väärt :)

      Kustuta