20 aprill 2013

Taevaskoja

Sattusin eelmisel pühapäeval taas üle aastate Taevaskojale.
Ehkki oli juba kevad ja eeldasime suurt veevoolu, selgus kohapeal, et talv polnud seda paika endiselt veel kevadele loovutanud. 
 Endamisi teadsin, et olen Taevaskojal käinud ning näinud nii Suurt - kui ka Väikest Taevaskoja't ... kohapeal selgus, et mu mälestused, pigem mälu on mind alt vedanud ja ma tõenäoliselt olen omal ajal piirdunud vaid väikese Taevaskoja nägemisega ... aga kes seda ka mäletab, võibolla oli ka kõik vastupidi ... :)
 Igatahes seekord said mõlemad üle vaadatud.
 Vaid ilm oleks võinud veel ilusam olla ...    :)

4 kommentaari:

  1. Ürgne on see loodus seal, ma olen ka kunagi käinud, väga ähmaselt mäletan

    VastaKustuta
  2. Olen ikka suvel sinna sattunud, aga see on küll paik kus erineva ilmaga ning aastaajaga on kena viibida.

    VastaKustuta
  3. Ingrid võttis mul sõnad suust! Ei ole sellisel lumisel ajal sinna sattunudki, tänud, et nähtut lahkesti jagad!

    VastaKustuta
  4. Sai isegi möödunud suvel seal nii Suurel- kui Väikesel Taevaskojal ronitud. Ilus, ilus! Ja tõepoolest, ka talvel on seal väga kena.

    VastaKustuta