07 juuni 2012

Söögielamused ...

Plaanisime õhtul Jaanusega välja sööma minna. Valisime söögikohaks F-hoone, mis mulle eelmisel korral muljet avaldas. Kohale jõudes selgus, et F-hoone oli täis suuremaid ja väiksemaid näljalisi st. mitme Hansabussiga oli neid karvaseid ja sulelisi kokku toodud. Mingi asutus pidas suuremat sorti prallet. No ei vedanud. Järgmiseks valisime siis Tommi grilli, mis asub Lõuna turu hoone küljes. Kohale jõudes tabas meid taas ebameeldiv üllatus. Grill suletud nagu ka kogu Lõuna-keskus. Siis hakkas midagi mul koitma, et olin kuulnud, et turg sealt ära kolitakse, et mingile riigiametile elamuehituseks ruumi teha. Noh, kohe kuidagi ei paistnud täna vedavat. Järgmisena liikusime Soku pubisse Mustamäel, kus kunagi aastaid tagasi positiivse kogemuse sain. Pubi sisustus on pilkupüüdev - puidust lauad, pingid pehme lillelise polsterdusega, kõik on igati kiiduväärt. Interjööriga pole koonerdatud. Roheline tee toodi kannus, tee joomiseks toodi ka see üleval pildil  olev teetass, koos küpsise ja sidruniga ... Väga buono , ... ootused kruviti kõrgele ... ja siis ta tuli ... esimesena maitsevõi koos kuumade kuklitega. Tundus ahvatlev, kuid kuklit peos hoida ei saanud, kippus käsi kõrvetama. Kuklit pooleks lõigates selgus et see oli seest tühi. Ühe kukli lõikamisea suutsin laua saiapuru täis hekseldada, kuna kukli koorik pudises mis jube, mingit taldrikut aga, millel lõigata, ei olnud. Seega tuli see saiapuru kuidagi salvrätiga kokku pühkida ... osa muidugi läks ka laua alla, osa sai salvrätikusse.
See tundub veidi virisemisena vast kõrvaltvaatajale, kuid soovitan see ise läbi elada, ... olime hädas nagu "litsid lapsega keset linna" ;)
Praeks valisin ahvatleva kaelakarbonaadi maitsevõi, grillitud köögiviljade ja koorega kartulisektoritega.
See mis lauale toodi ajas kergelt öeldes segadusse. Kõik oleks nagu justkui õige olnud, samas ei olnud ka. Liha maitsevõiga oli, kartul paistis ka, kuid minu grillitud köögiviljadest oli hiinakapsast "heinasaad" koos paprikaribadega. ;) Mõtlesin, et äkki ma ei saa millestki aru, et seda salatit on kuidagi grillitud ... no ei näinud seda moodi välja ... maitsesin ... ei miskit. Pehme küpsetatud kaelakarbonaadi asemel oli mingi kõvaks küpsetatud "tallanahk", mis oma struktuurilt ei meenutanud kuidagi kaelakarbonaadi. Salat oli nagu ta oli, ma ise ei ole hiinakapsa sõber, mida kasutatakse sageli odava ballastainena, ning mida üks korralik söögikoht ei paku toidu kõrvale ... ma väldin selliseid söögikohti, kus seda ikka veel pakutakse.
Kuna kere oli hele, sõin selle portsu ära kuid ootasin põnevusega, millal teenindaja tuleb küsima kuidas maitseb ... tuli ... nõusid koristama ... siis ma ütlesin, et mul on üks väike probleem ehk mure ka, et sai nagu tellitud grillitud köögiviljasid, taldrikul oli aga hiinakapsas ... neiu ruttas köögi poole täpsustama ... ise mõtlesin, et ärgu nüüd ainult seda köögivilja enam toogu, et mul kõht juba neid kapsaribasid täis, ja viskasin veel omavahel nalja, et ta võiks mulle lohutuseks ühe koogitüki pakkuda, et mu tuju tõsta. Tuli teenindaja tagasi ja vabandas, et neil kaks praadi sarnased ja kokk oli tõesti teise salatiga mulle teinud ... hmmm ... ma ei hakanud teda enam traumeerimagi, et liha ei olnud ka see mida lubati ... mõtlesin, et las nad  jäägu teadmatusse selles osas,  mida pakuvad ;)
Positiivne oli see, et see teenindaja pakkus iseseisvalt mulle hüvitamiseks ... majakooki, mida ma veidi varem naljatades ihkasin ;) Nõustusin muidugi, kuna mul oli veel pool teed joomata. Koogiga jäin rahule, ehkki see maasikaviil sinna peale oli pandud juba hommmikul kuivama ... aga noh, sellegipoolest midagi positiivset.
Pean kindlasti lisama, et teenindajad olid tegelikult toredad -  viisakad, osavõtlikud ... nende kohta pole midagi halba öelda, kokk tuleks aga välja vahetada. Ruum, interjöör ja miljöö olid mõnusad, sellegipoolest kui keegi peaks süüa tahtma, siis selle hinnaklass on üsna kõrge, arvestades seda, mis lauale tuuakse, täna ma seda kohta EI SOOVITA. Kõlab nagu oleksin köögikubjas, kuid lihtsalt muljed olid nii ehedad, et ei saanud neid jagamata jätta ;)
Huvitav, kaua nad vee peal püsivad sedasi, kui sama toidukvaliteediga jätkavad?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar