19 august 2015

Tuhu soo ja virmalised

 Sel nädalavahetusel oli plaan veidi matkata ning ühtlasi külastada ka oma tädipoega Läänemaal.
 Käisin Kirbla astangul, kus asub linnuteadlasele Eerik Kumarile püstitatud mälestuskivi. Sealt oli ka näha eemal mullihotelli telk, mis tundus võõrkehana ... :) 
 Tädipoeg soovitas mul külastada ka tema kodukandi raba Tuhu sood. 
 Pean tunnistama, et see on üks raba, kus ma käinud ei ole ja millest ma seni isegi kuulnud midagi ei ole.
 Rabas on praegu jube ilus, kanarbik õitseb, liblikad lendlevad ... täielik värvide mäng.  
Kes seni on rappa minekut edasi lükanud, neile soovitan, praegu on paras aeg värve nautida ... 
 Sõltub muidugi rabast, 
 aga Tuhu soo pakkus mulle küll korraliku värvimängu ja ma nautisin täiega seda jalutuskäiku seal rabas.
 Selles rabas ei ole küll mingeid suuri laukaid, kuid ilus ilm, hea tuju ... ja muud polegi vaja.  
Pildistades lülitasin pea iga kaadri järel kaamera välja, kuna ma olin kodunt välja tulnud "piduse akuga" st olin aku laadimata jätnud ning alles pildistama asudes avastasin, et akul on vaid üks pulk ...  nii ootasingi hirmuga, millal ta otsad annab
 Õhtul hiljem sain häiresõnumi ... virmalised!
 See veel puudus, ... aku kohe kustub ja veel virmalised .. mul aga laadimisvõimalusi ei olnud ...
 Et virmalised olid siiski nii tugevad, et neid võis kohati ka palja silmaga värelemas näha, siis otsustasin teha mõned kaadrid kuniks akut jagub ... sain ka oma virmaliste kaadrid ... see päev lõppes siiski hästi ... :)


2 kommentaari: