03 oktoober 2010

Kuna laupäeval paksu uduga hommikul ei olnud mul mahti pildistamisele mõelda, siis otsustasin pühapäeval hea ilma korral selle tasa teha ja sügisest hommikuudu pildistada. Olin mina siis platsis ... sedapuhku Pääsküla rabas, mille uut laudrada ma veel katsetanud ei olnud. Pean mainima, et kuna olen varem mitmes rabas käinud, siis pettusin üsna kohe selles rabas. Kuid pettumus möödus kui lõpuks tõdesin, et olgugi et see raba ei ole visuaalselt eriti atraktiivne, on sinna siiski suudetud rajada korralikud laudteed ja ka korralik vaatetorn, kus pered koos lastegagi julgevad minna ...sedavõrd turvaline tundus see. Samuti taipasin, et matkasin pühapäeva kohta üsna vara hommikul ilma suurema seltskonnata matkarajal ja seda otse linna servas ... ja seda oli meeldiv aduda.
Raba on küll üsna risus - kunagises tulekahjus põlenud ja murdunud puud risti-rästi igal pool vedelemas, kuid sellegipoolest on seal matkaraja ääres kenad kased, saab nautida matkamist ning värskes õhus viibimist.

2 kommentaari:

  1. Tore, et ka linnarahval mõni rahulik mõtisklemise paik on! On see ka linnakärast eemal? Pildil olev udurüüs kaasik on küll väga ilus ja kutsuv!

    VastaKustuta