27 jaanuar 2015

Virumaa trip

Mõtlesin just ükspäev, et jaanuar on kuidagi vaikselt möödumas, ei ole ma talvepilte teinud, ei ole ka tahtmist olnud ... olen pigem kusagil käies kaasa haaranud mobiili ... nüüd sai see tegevusetuse voog murtud.
 Pühapäeval käisime sõpradega Kiviõli seikluskeskuses. Suusasõbrad panid muidugi suuskadel kohe mäe poole ajama ... jälgisime veidi neid suusatajaid ja siis otsustasime ühe teise, samuti mitte nii eriliselt suure suusasõbraga teha matka suusamäe tippu,  alustades tõusu mäe servast.
 Töötavad lumekahurid tekitasid mäe serva kerge jääkihi, millest tuli siis jalad läbi suruda, et üldse seal püsti jääda. ;)
 Aga vaated ülalt õigustasid ülesronimist.
 Siin on nüüd siis see rõdu, millel tehtud pilt täna sotsiaalvõrgustikus palju elevust tekitas :P

Niiskus ja külm on koostöös mõnusaid jääokkaid moodustanud.
 Isegi trepiastmed on jäänõelu täis pikitud ...
 ja ka turvavõrk ...
Laskuda otsustasime juba mäe suusatajate poolsest küljest ... küll raja servalt ...
 see andis hea võimaluse suusatajatest ja lumelauduritest mõningaid kaadreid püüda.
 Ilm oli veidi pilvine, päikest ei kusagil, kuid sellegipoolest olid need kolm mäel veedetud tundi lõbusad ... kerge burks Kiviõli kõige trendikamas (loe ainsas avatud) söögikohas ...
 ... ja liikusime Sompa-sse. Minu jaoks tore meenutus viimasest ordukatega sealviibitud korrast,
 teiste jaoks paras õudukas. Sompa ei ole oma võlu kaotanud. Üldmulje on veel väsinum kui viimasel korral ... see klubihoone on ainus särav laik selles ühtlaselt hallis üldmuljes.
 Sel korral õnnestus mul ka palju rohkem väsinud, võssakasvasnud majasid näha kui viimasel korral ..
 Kodupoole tagasi liikudes tegime endale ühed tõeliselt rahvusvahelised hetked - külastasime Moldova't ning väisasime Pariisi.
Päeva lõpuks jõudsime dilemma ette - Tapa või Loobu? Valisime oma tee, sõitsime ära koju ... :)