29 oktoober 2013

Toilas lõõgastumas


Käisin mina möödunud nädalal Toila spa's lõõgastumas. Soovitan soojalt.
Lahkudes otsustasin teha ühe pildiringi ka Oru pargis, pargis kus ma olen varem mitmeid kordi käinud, kuid kus minu jaoks oli ka avastamata vaateid. Nii käisin esimest korda oma silmaga kaemas ka paviljoni (kutsuti vist pääsupesaks teist)
Püüdsin enda jaoks ka veidi sügist pilti.
Olgugi, et ilm oli veidi sompus, jäin ma siiski oma jalutuskäiguga väga rahule ...
Kui ma võibolla ei saanud ka mitte väga efektseid pilte kaamerasse püütud, siis vähemasti jalutuskäik ses pargis oli spapuhkuse lõpetuseks üks hingepaitav tegevus.
Seal jalutades meenus ka, et umbes mõni päev vähem kui aasta tagasi sai sealsamas ordukatega käidud, kuid siis oli maha sadanud paks lumi, millest lehed läbi kuldasid. Kes veel ei ole näinud, see saab minu eelmise aasta tripis piltidega tutvuda siin
Seekord olid lehed küll puudelt maha juba kukkunud, ning lund ei olnud ka kusagil näha. Seda parki soovitan aga siiski kõigil külastada, kes seal kandis liikumas on.

3 kommentaari:

  1. See silmipaitav galerii veenab siiralt, et jalutuskäik oli Sulle hingepaitavaks :)
    Ma olen seal pargis ka kunagi käinud, aga mul pole sellest nii ilusat mälestust küll jäänud, s.t mälupildid on suht tuhmid ja pigem sellised mittemidagiütlevad. Tuleb minna uuele retkele ning fb-st juba sain ka aastaaja soovituse kätte :)
    Aitäh jagamast, Jüri!

    VastaKustuta
  2. Sel ainsal ja viimasel korral kui sai sealkandis käidud läks liiga ruttu pimedaks ja nii jäid pooled asjad nägemata. Nõus Merjega, et tuleb uuele retkele minna :D

    VastaKustuta
  3. Loodus Eestis on nii mitmepalgeline ja ilus, millele lisavõlud tekitatud aastaaegadega! Kahju kohe, et igale poole ei jõua korraga! Silvialt

    VastaKustuta