16 veebruar 2010

Et pühapäeval oli ilus päikeseline päev, otsustasin minna loodusesse veidi pildistama.
Esialgu võtsin suuna Neeme poole, kuid kuna ma nädala lõpul niikuinii olin planeerinud reisi Toilasse, muutsin suunda ja sõitsin hoopis vastassuunda - Paldiskisse. Olles pankranniku juurde auto parkinud, püüdsin leida teed alla mere äärde, liikudes mööda kaldaäärset rada. Parklas seisvate autode järgi otsustades, tundus see koht sellise ilusa ilmaga üsnagi populaarne olema. Nii matkasin selle koera ja tema saatjate sabas kilomeetri edasi, püüdes leida teed mere äärde.
Kuna sobilikku kohta ma ei näinud ning edasi minnes tundus mu jaoks see kaldaäär järjest ebahuvitavamaks muutuvat, siis otsustasin seda üritada kunagi hiljem parema ilmaga uuesti. Liikusin Türisalu panga poole.
Mere ääres oli kaldaäär üsna korralikult ära jäätunud nii, et jälgede järgi jää kandis üsna korralikult.
Püüdsin mõne kaadri luikedest, kes seal vabas vees ukerdasid aegajalt jää peal paterdades. Allolevat võtet tehes avastasin kummalise nähtuse horisondil, kus lumi tundub õhus hõljuvat. Kuna metsatuka juures on näha üsna korralik peegeldus, arvan, et tegemist on siiski lahtise veega, mis atmosfääri koosmõjul sedasi selgelt peegeldab luues mulje õhus hõljuvast lumest. Igatahes ilm.ee portaal, kuhu ka selle pildi saatsin, nimetas selle nädala imeks.
Nüüd ma siis olen imede meister ;)





3 kommentaari:

  1. Esiteks tekib huvi kus maalt sa ümber pöörasid? Maardust?;) Teiseks ..väga palju pangast edasi ei tulnud minna ,et mere äärde saada.Vähemalt rattaga ei tundunud palju.Seal mingine nn juga või nire pidavat ka olema..ise pole näinud.Ja kui ma loen oma eelmise aasta veebruari postitusi siis ma olevat tabasalu panga juures isegi paljajalu vees sulistanud.Muuseas soovitan praegu talvisel ajal jää ja lumega tabasalu panga alust rada.Kuskil seal suurupi kandis on ju pangal jää sein millel seinalronijatel meeldib köiega turnida.Auto saab ilusti Säästuka juurde jätta ja sealt otse alla lähevad mingid trepid läti saatkonna juurest.

    VastaKustuta
  2. Mind ikka jätkuvalt huvitab see jook, mille kaasa võtsid :)

    VastaKustuta
  3. tead ma ei saa öelda seda joogi nime, ... hakkad äkki ka tahtma ;)

    VastaKustuta