06 september 2016

Vormsi saarel

Laupäeval tegime teoks plaani külastada Vormsi saart. Ilmataat meie ettevõtmist seekord ei soosinud.
 Sadas vihma, kui me oma tuuritamist saarel alustasime. Esimene peatus vihmas täitis auto sääseparvega ... kummaline ... sellise ilmaga ja sügisjaheduses, aga neid tiivulisi peletisi jagus ... :)
Geoaarde otsimine tõi meid ühte lagunevasse mahajäetud majja ...

Otsisime ja nägime vaeva, kuid see aare jäi meil seekord leidmata ... ;)
Sadu mutuus vahepeal vaiksemaks, siis tuli jälle sahmakas vihma ... selline see päev oli. Järgmine aare viis meid Väike-Tiuka saarele. Sumpasime paljajalu läbi mere ja trotsisime teravaid kive merevees ... aga kohale me jõudsime ja aarde üles leidsime ... oli eriti ekstreem ... ja samas tsill :)
 Saarel on põnevad bussipeatused. Ühest neist oli kujundatud raamatukogu,
teine oli ehitud kummikutega. ;)
 Nägime ära ka ühe kahest saare valgusfoorist ... see küll ei töötanud, aga sellest polnud lugu ... vaatamisväärsus missugune. :)
 Edasi liikusime juba Hullo küla poole, kus asus Vormsi üks tuntumaid vaatamisväärsusi -
 Olen neid ka varem näinud, kuid mitte sellises koguses ... selle pärast tasub sinna sõita küll.
 Krog No 14 oli pubi moodi söögikoht, kus plaanisime ka ise keha kinnitada.
 Sama kiirelt kui sisenesime, tulime ka välja ... mitte, et söögikohal midagi viga oleks olnud ... söögikoht oli lihtsalt ülerahvastatud ja meie kerges ajahädas ... meil ei olnud aega seal tund-poolteist lihtsalt toitu oodates surnuks lüüa ... nii pidime leppima poest saadavaga.
 Tahtsime jõuda veel Saxby randa.
 Tasus minemist ... üks ilus ja põnev rand just seetõttu,
 et ranna äär on üks suur paekivi plaat, mis ulatub vette ... sinna tahaks kunagi suvel parema ilmaga tagasi minna ... kahjuks vihm muutus sel hetkel taas tugevamaks .. pidime selle paiga hülgama ... :(
Suuremõisas Suuremõisa mõisa varemete juures tegime veel ühe peatuse.
 Seal sain ka aru, et sügis on kohale hiilinud ja näitab vaikselt oma jälgi ...
Plaanisime minna ka Rumpo poolsaart avastama, kuid sel korral jäi see ajapuudusel ära. Vaatamata sellele, et Vormsi laevas ei pakuta kiluleiba ja kogu see päev sadas nagu kiuste vihma, oli see üks tore päev ja ehk kunagi satun sellele saarele veel uitama ... :)

1. Vormsi pildid nii helged vihmast hoolimata. Aga need ümarristid just märjana mõjusid, ja et vihm teid vaid karastas ning te oma plaanitud kohad käidud saite....