21 oktoober 2013

taas Soomes liikumas

 Olin taas Soomes liikumas ja muude tegevuste hulgas külastasime Sirius spordikeskust, mille kohvikus nautisime hõrgutisi ning vaatlesime nii sisesurfajate kui ka aerodiumi külastajate tegevust.
 Päris põnev on vaadata, kuidas siseruumides on võimalik päris surfamist õppida ja tunnetada. Samuti saab seal tuuletunnelis tunnetada õhus hõljumist. Meie sealviibimise ajal oli parasjagu toimetamas üks grupp, mille üks liige oli suisa ratastoolis. Ka tema viidi tuuletunnelisse ning seal ta kahe töötaja kaasabil siis õhus hõljus. Väidetavalt ehitatakse sinna juurde tulevikus ka veekeskus. Tõenäoliselt saab siis seal kauem viibida.

 Edasi tiirutasime veidi ringi, kuna ilm oli ilus ning aega oli. Teel Hirvikoski jõe äärde tegime peatuse ühes külas, mille nime ma hetkel ei mäleta. Osa seltskonnast avastas enda jaoks kirbuka, mina käisin sel ajal seal vastas kohaliku kiriku aias sügisvaateid jäädvustamas.
Veidi edasi sõites märkasime, et tee ääres istub murul ning piidleb meid üsna julgelt üks rebane.

 Hirvikoskil olen kahel korral ka varem käinud, kaunis on seal alati olnud. 
 Seekordsel käigul jääb see koht meelde mulle sellega, et seal sai taas mu objektiiv, mida kord varem juba Soomes graniidil veeretasin, uue müksu. Nüüd jääb vaid spetsialistidel uurida, kas see oli tema surmahoop või on veel lootust, et ta ärkab elule. Ju sel objektiivil on siis mingi tõmme Soomega, et alati seal need asjad juhtuvad ... 
 Teel tagasi meie peatuspaika sõites jõudis me autos kaasa sõitev laps vaid ohata, et ei ole näinud ühtegi põtra, kui mõni minut hiljem õnnestuski meil talle põtra näidata. Küll sellisel veidi sokeerival moel, kuid öeldakse, et soovidega tuleb ettevaatlik olla ... need võivadki täituda ;)
Olles teised peatuspaika maha pannud, läksin ma veel üksi veidike liikuma, et nautida veel veidi Soome värvilist sügist.


Lähim paik, mida tahtsin taas sügisel külastada ning kus tänaseks olen juba kordi ja kordi käinud, oli Ruotsinpyhtää.


See on paik millele lisaks sügisvärvide annavad sära ja efekti seal vee ääres paiknevad rootsi-punased vanad hooned.

Peale seda väikest ringi võisin tõdeda, et olen oma selle sügise värvid üles leidnud...

2 kommentaari:

  1. suurepärase ilma oled välja võlunud ja muidugi nõretavad soome vaaded sügisvärvides on väga kosutavad

    VastaKustuta
  2. No näed, Mari on juba minugi mõtted kirja pannud :D

    VastaKustuta