21 mai 2013

lille-eri

Pirnipuu õis

Kevad on ilus ja värviline ...
 ja muidugi lõhnav.
Igal nädalavahetusel puhkevad õide muudkui uued ja uued õied.

Alõtsa õied
 Kui olin veidi neid õisi pildistanud ja kaamerast tulemusi vaadanud, siis mõtlesin, et nii ikka ei saa ... kõigil tuttavatel on uhked makropildid õitest, üks uhkem kui teine ja minu õied on nii tavalised ... 
 Nii jõudsingi otsusele ka ise veidi rohkem vaeva näha ja nn "kunsti" teha. Et mul makroobjektiivi ei ole, kogusin kokku oma vaherõngad, võtsin oma lamamismati ja nii ma taas sinna tänava äärde murule end kreeni viskasin ... kohalikele vaatamist kui palju ... võililled, meelespead ...
Meelespea õis
kõik sellised tavalised metsikud lilled, kuid lähedalt vaadates imeilusad...
 Püüdsin neid nii ja naamoodi kaadrisse... ja ikka ei olnud rahul, vahepeal võtsin käsile uued õied ...
 ... ning siis naasesin tagasi õite juurde, millest midagi enamat soovisin veel saada.
 Kogu selle ponnistuse järelkaja oli see, et kuulsin kuluaaridest, kuidas ma tund aega ühte võilille olin pildistanud ... ;)
 Aga et ilm oli ilus, siis miks mitte rohujuure tasandil veidi kaameraga möllata ;)
enelas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar