24 september 2012

Bosse

Kutsuti mind pühapäeval pildistama ühte kassipoega, kes pidavat olema erakordselt nummi. :)
 Eks ta selline paras südametemurdja oli jah ...  
Peremeestele on kõik koduloomad eriliselt armsad ja ilusad. 
 Kui nad on noored ja energiat täis, siis on nad kohe eriliselt numpsikud ;)
 Valgust ei olnud muidugi nii palju kui vajanuksin  aga midagi ma siia siiski teile vaatamiseks riputan ...
 Eks seda valgust on tegelikult peaaegu alati liiga vähe, või siis liiga palju ... mitte kunagi ei ole teda parasjagu ;)

6 kommentaari:

  1. Tõsised stuudiofotod.Modell on imearmas.

    VastaKustuta
  2. jajaaa ... see stuudio oli see et ma püherdasin tuttavate juures mööda põrandat ja ajasin kassi taga ;)

    VastaKustuta
  3. Kõik Su vaev on tasutud, Jüri! Mõnusad ja elavad pildid kätte saadud!

    VastaKustuta
  4. Numpsik tõesti. Minu lemmik on see korgiga pilt, aga viimasel tuleb juba kõutsi iseloom välja ;)

    VastaKustuta
  5. Ma arvan, et sa oled omale juba nüüdseks kassi võtnud!
    Mulle meeldib, et piltidel on näha ka kiisukese iseloomujooni- ulakust, laiskust, uudishimu, mängulusti...

    VastaKustuta
  6. Seda pole lootagi, ma olen siiski rohkem koera-inimene ... ;)

    VastaKustuta