18 juuli 2010

Lapsuliblikad

Ei tea mina mis imelik päev see täna oli või mis oli nende lapsuliblikatega lahti, et nad kõik täna mulle poseerida tahtsid. Ei olnud nad uimasemad kui tavaliselt, samas püsisid nad piisavalt kaua ühe koha peal justkui oodates, et ma saaksin neist korraliku kaadri. Ei tahtnud peale lapsuliblikate ükski teine liblikas mulle poseerida. Püüdsin küll ka mõnest kirevamast liblikast pilti saada, kuid nemad ei olnud üldsegi mitte nii koostööaltid :)


3 kommentaari:

  1. ma üritasin eile suht järjekindlalt admirali tabada, aga no ei õnnestnud, lapsud aga tolknesid kogu aeg ümber :)

    VastaKustuta
  2. Ma arvan, et üks päev aias tiirutas mul tume haavalumik, aga ka ei saand pilti temast - nii kõrgelennuline ja ergas oli!

    VastaKustuta
  3. Eks igaühel omad meeldejäävad elamused nende liblikatega, kuid need kaadrid on küll ilusad saanud! Ma ei tea, viimase pildi võib vist lausa mimikriks nimetada?!

    VastaKustuta