21 veebruar 2010

Laupäev ja pühapäev viis mind Toilasse. Selle nädalavahetuse tuisu elasin ma üle soojas Spa-s lõõgatavat puhkust nautides.


Täna kodupoole liikudes otsustasin ära kasutada olukorda, et viibisin üsna Valaste joa külje all, ning põikasin siis ka joa äärde, riskides lumehangedesse kinni jäämisega. Õnneks midagi sellist ei juhtunud ning enne Valaste parklat ma jalga gaasipedaalilt ei tõstnud, eriti veel olukorras, kus mul kumasid kõrvus spa infolauas öeldud sõnad, et see 15 km teed on vist umbe tuisanud. Seda ta oli, aga mitte kõige hullemini.


See sissetallatud jalajälgedega rada, tuisuses päevas joa juurde, ei olnud esialgu eriti julgustav, kuid osutus siiski üsna kergelt läbitavaks, kuna lumes sumpamiseks olin ma korralikult valmistunud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar